Olej nad zlato
  • O oleji
    • O oleji
    • Výživová doporučení
      • Výživová doporučení pro tuky
      • Výživová doporučení pro mastné kyseliny
      • Jak naplňovat výživová doporučení?
      • Jak zapadá řepkový olej do výživových doporučení
    • Potravinová pyramida DGE
      • Potraviny rostlinného původu
      • Potraviny živočišného původu
      • Tuky a oleje
      • Nápoje
      • Zastoupení skupin potravin v rámci vyvážené stravy
    • Řepkový olej ve studené kuchyni
    • Řepkový olej v teplé kuchyni
    • Porovnání řepkového a olivového oleje
    • Porovnání řepkového a slunečnicového oleje
    • Historie pěstování řepky olejky
    • Pěstování řepky
    • Zpracování řepky
  • Články
    • Články obecné
    • Články s komentářem
    • Články z HLUKU
  • Mýty
  • Recepty
  • Materiály
  • Kontakt
    • Zásady cookies (EU)
Vyberte stránku

Internet ne vždy dobře poradí, jaké oleje si vybrat!

autor: olejnadzlato@SPZO-2019 | Čvn 24, 2021 | clanek s komentarem

Na webu Medlicker.com byl publikován článekpod názvem „Jaký olej na smažení je nejlepší?“. Na článek upozornila čtenářka s dotazem ohledně řepkového oleje. V článku je řada nepřesných a zavádějících informací, tak jsme se na něj podívali trochu více...

Kuchařské celebrity potřebují školení z výživy

autor: olejnadzlato@SPZO-2019 | Čvn 24, 2021 | clanek

Mezi oblíbené pořady v televizi patří relace zabývající se vařením. Kuchaři, kteří v nich vystupují, se stávají celebritami. Účinkují následně v různých reklamních spotech, vydávají kuchařky a prezentují zajímavé recepty na webech. Běžný občan se...
  • O oleji
  • Články
  • Mýty
  • Recepty
  • Materiály
  • Kontakt
© SPZO 2019
Cleantalk Pixel
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}